Često postavljana pitanja

Pitanje* Kome se obratiti kod reklamacije računa?
Odgovor* Za reklamaciju računa možete se obratiti na blagajni društva svakim radnim danom od 8,00 - 10,00 sati

Pitanje* Kako prijaviti kvar na vodovodnoj mreži?
Odgovor* Kvar možete prijaviti osobno na blagajni društva, na telefon 380-500 od 8,00 - 15,30 sati, ili na broj 386-070 od 0-24 sata.

Pitanje* Kome i kako podnijeti zahtijev za izradu vodovod. ili kanal. priključka?
Odgovor* Zahtijev možete podnijeti na blagajni društva, a potrebne zahtjeve možete skinuti na našoj stranici u kategoriji "djelatnosti"

Pitanje*  Što poduzeti ako sumnjate na neispravnost vodomjera?
Odgovor* U slučaju sumnje u ispravnost vodomjera moguće je podnjeti zahtijev za ispitivanje ispravnosti na blagajni društva.

Ispitivanje se obavlja na dva načina:

  • Ispitivanje na licu mjesta
  • Ispitivanje u ovlaštenom labaratoriju